Na závěr jedna dobová zajímavost – ona stokrát překopírovávaná ‚etiketa’ z většiny velárních reklam pochází z oficiálního letáku Mykoprodukty z raných 70. let, který nakladatel našel na půdě vimperské provozovny během brigády před vojnou a použitá typografie slova ŠUMAVSKÉ se takto na skutečné etiketě nikdy neobjevila – prostě to tehdy někdo od ruky vysmahl a vůbec se nevzrušoval skutečností, že to vlastně vůbec není logotyp z lahve. Ze skutečné tehdejší etikety pochází jediná reklama – z knížky „Němé myšlenky“ (vel. 044) uprostřed první trojice shora.
Poslední dvě reklamy z roku 2021 úplně dole (vel. 151 a vel. 152) jsou také raritní, protože je na nich prototyp etikety z toho roku, který byl použit řádově jen na několika desítkách podomácky stáčených lahví, rovněž netypických (viz fotografie z výstavy úplně dole).